Treeningplaan on
personaalne
Treeningplaan on
paindlik
Igapäevane
suhtlus treeneriga

Kuidas see töötab

Treener koostab sinu senisest sportlikust taustast lähtuvalt treeningplaani, mis sobib just sinu nädalaplaaniga. Treeningplaanid on mõeldud neile, kes alles teevad esimesi samme liikuvama elu suunas ning juba kogenud maratonihuntidele, kes soovivad saada veel kiiremaks.

Kõik treeningplaani ostjad saavad ligipääsu ainult-liikmetele mõeldud treeningkalendri juurde, kuhu treener märgib sinu treeningud. Keskkonnas on sul võimalik igapäevaselt treeneriga chattida ja treeningute üle arutada.

Telli treeningplaan

Sind treenib Priit Ailt

Priit on Eesti triatloni üks etalone, kes on mitmekordne Eesti meister. Füsioterapeudi, treenerina ja endise tippsportlasena teab ta täpselt, kuidas saavutada suuri eesmärke jooksurajal. Priidu parimad jooksutulemused triatloniväliselt:
  • 10 km – 0:34:26 PAF Tartu Olümpiajooks (10 km) 2012
  • 21,1 km – 1:16:32 SEB Tallinna Maraton (21 km) 2014
  • 42,2 km – 2:44:32 Tartu Linnamaraton (42 km) 2014
Telli treeningplaan

Kliendid räägivad

Tahtsin endale tõestada, et suudan joosta maratoni. Treeneri abiga lõpetasin elu esimese maratoni ajaga 3:30. Pärast sellist tulemust olen jooksupisikuga nakatunud ning uued eesmärgid ootavad täitmist.

Kristo Reitav - spordiharrastaja

Kolm kuud enne minu esimest maratoni olin olukorras, kus ei uskunud enam, kas ikka maratoni jooksmiseks võimeline olen. Seljataga oli pikk haigusperiood ja valed treeningvõtted. Viimase õlekõrrena otsustasin appi võtta e-treening.ee, kui sealne treener koostas mulle treeningkava ja veelgi olulisem, ta uskus minusse. Kolm kuud hiljem läbisin oma esimese maratoni Stockholmis ajaga 4:42 ja juba treenin järgmisteks maratonideks.

Kertu Jukkum - Power Hit Radio raadioreporter

Sain treeningplaani kingituseks. Jälgisin treeningkava ca 85% ulatuses ja pean ütlema, et jooksuhooaja algus polnud enam üldse nii raske. Kevadel oli kergem jooksurajale minna. Hetkel on jooksuvorm väga hea! Olen tõesti rahul treeningkavaga. Mulle meeldis, et ma pean end toast välja ajama ja on ka palju puhkepäevi. Mind tegelikult üllatas, et polegi kogu aeg vaja jooksmas käia, vaid võib palju ka puhata.

Marge Anijärv - tervisesportlane

Oled valmis suurepäraseid tulemusi saavutama?